Satukasetilla

Satukasetilla

sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Viikonloppu

Perus rauhallinen viikonloppu. 
Olin taas lauantai aamuna torilla aamun myymässä leipää. On se vaan mukavaa vaihtelua arkeen. Saa tehdä jotain erilaista. Mieskin kun kerta pärjää hyvin pojan kanssa. 
Kolmen hengen talous 55,5m3 asunnossa ilman kunnollisia säilytystiloja vaatii luovuutta. No sitä sitte on harrastettu saunaan säilömällä tavaraa. Saunaa tulee sitten luonnostaan käytettyä vähemmän. No eilen lämmitettiin se ja ai herkku! Kyllä se tuntuu joka kerta niin hyvälle. Ehkä me vielä joskus asutaan unelmien talossa jossain maalla.
Käytiin tänään kiertämässä MLL:n kirppistä kun mainostivat että yli 55 myyjää. Olihan tavaraa, mutta mun silmään aika huonolaatusta, vaikka olitiin heti 10:ltä paikalla. Jotain kumminkin tarttui mukaan. Ja tuo oranssi oli TYTTÖJEN vaate. Mä muuten vihaan että eritellään vaatteet noin. 

Oon tässä väsäilly semmosta ylläripakettia kun kuulun netissä maalismammat 2014 ryhmään niin sinne yhdelle lapselle. On ehkä lähteny 10€ paketissa vähän lapasesta, mutta kun mulla oli niin kiva idea. Odotan innolla vastaanottoa. Lahjan antaminen on aina mukavaa.


Käsitöistä joita olen tehnyt niin paketissa ja tässä vilausta. Ei sen tarkemmin vielä, mutta myöhemmin....




1 kommentti:

  1. Paketti oli kyllä niiiiin ihana!! Ja pöksyt saaneet paljon kehuja :) kiitos vielä! Ja nyt koukutuin tähän sun blogiin. Yheltä istumalta kokonaan luettu :) t: Sini ja Pietu :) ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua